torsdag 16 juli 2009

Torsdag hela dagen

Vaknade halv 9 idag, tände en cig, drog på mig T-shirten och sprang ut och hämtade Smp. Gjorde det vardagliga morgonpysslet och sen åkte jag och handlade. Vid 12-tiden kom familjen Lau- Edberg – Svensson på middag. Vid 1-tiden gick vi upp och tittade på Agnes och Simons nya lägenhet och den behövde definitivt ny färg annars är den jättemysig. Var fint väder så vi satt sen ute på verandan och åt tårta som jag bakade igårkväll. Sen gav de sig iväg så att jag och min lilla gullebulle fick rå om varandra. Vi gick upp till outleten och mormor hittade silveröronhängen, en läcker klänning och två toppar för 50kr! Dagens fynd vill jag lova. Träffade en kille ifrån Kosta, Micke och han gratulerade till att jag blivit mamma!! Ha ha ha, nya glasögon kanske eller är man så fräsch?

Eftermiddagen har bara ägnats åt min Liam tills han skulle sova för natten, kvällen lugn eftersom Adde jobbar. Ska lägga mig själv tidigt eftersom min lille gubbe säkert vaknar vid 6-tiden.

Älskar hans leende och det piggar upp en gammal mormor. Älskar honom och han är världens goaste kille.

Tack för den här fina dagen!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: