torsdag 9 juli 2009

Tors kväll

Har jobbat 8,5 tim idag och jag fick träffa den underbara Ulla Karlsson ifrån Hovmantorp. En fantastisk präst och människa och det var henne jag praktiserade hos i julas, ja, som präst. Jag trivs oerhört på mitt jobb och alla är trevliga.

När jag kom hem idag hade min goe kockson lagat middag till mig och sen diskade jag och la mig en stund med magtrimmern, råkade visst somna till en stund också. Var uppe och handlade och fyllde på glykol och olja i min lilla röda blixt, så antagligen går han ett tag till.

Ja, nu är man ledig 3 härliga dagar och vad ska man då hitta på? Ja, inte blev det jag hade tänkt så får väl försöka leta upp min fantasi till att göra nåt annat. Kanske städa mitt grytskåp och mitt kryddskåp där mössen spelat landhockey med mina hasselnötter, kräk!

Snart kanske min underbara familj flyttar hit och ingen skulle bli gladare än jag, hoppas bara jag själv har råd att bo kvar sen, men det får väl bli ett senare problem. Älskar min lägenhet men inte Kosta. Tiden får väl utvisa vad som händer. . . .och fötter.

Ska snart lägga mig och läsa en mycket bra bok. “Övergiven” av Anya Peters, en bok att rek. om du har starka nerver, en sannberättelse om en grym uppväxt. Natti natti!

2 kommentarer:

Agnes sa...

Jaa han är din:) Yes, det hade hon dom finns här. Kramis

Simon sa...

Jag får väl jobba mycket övertid eller skaffa ett jobb till ;) nejdå det går nog bra ska du se annars får väl jag gå ner i baren när du kommer ;) Kram

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: