onsdag 15 juli 2009

HÄRLIGA DAG

Glöm de ju berätta att jag fick oväntat besök i går också. ANTICIMEX! Har ju som sagt haft mössparad i mina köksskåp och killen föreslog musfällor, jaha och vem ska tömma dem då? Inte jag iallafall så det fick bli lite gift istället. Luktar det illa någon dag så vet man ialla fall vad det är som är dött, musen!!! Ja, den är dö den stackarn me!

Har jobbat till 3 idag och har haft en mycket trevlig dag! Älskar dessa människor och positiva inställning till det liv de levt och har kvar. Lär mig så mycket om tålamod, avstressande tillvaro och kärlek. Precis vad jag behöver.

Har även idag fått oväntat besök, Lena och Peter kom ner en sväng, mycket goa och trevliga människor. Fick mig även en pratstund med Björn, alltid trevligt med sällskap. Adde jobbar och står i, jag tvättar, förbereder middagen för i morgon då Agnes, Simon och lille Liam kommer. Agnes har beställt kokt torsk med dillsås, det gillar hon. Jag ska nu vara ledig tills fredag eftermiddag och det känns gött och ägna mig åt mitt stora fritidsintresse: Liam!

Kom väl för he….. inte in på skolan till hösten, så jag får väl fortsätta plugga upp mina betyg och förhoppningsvis kanske jag kan få lite extra på furugården. Nu har man snart varit där i 6 veckor. Tiden går! Och snart ska vi göra Malmö, heja heja!

Träffade även pappa och Lucja idag. De hade varit i Polen och jag beställde min älsklingsparfym, Kenzo Djungle, så nu kan man lukta gott igen iallafall kvällstid eftersom den är ganska kryddstark.

Nehej, tvätten väntar!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: