lördag 11 juli 2009

Lör den 11e juli

Vaknade vid halv 10 hemma hos Agnes o Simon idag och det var länge sen jag sov så länge. Min lille gullebulle gav mormor världens leende och det är nog det bästa man kan få en tidig lördagsmorgon. Agnes hade fixat en fin frukost med ägg och varma frallor och kaffe. Fixade sen till oss och drog ner till Skruv för att kolla in Loppisen, men där fanns inget speciellt jag ville ha och jag körde hemåt vid 1-tiden. Var inne på outleten och kollade lite, men fann faktiskt inget av intresse.

Jag åt middag, körde med min sköna maskin och sov faktiskt en och halv timme. Sov kollosalt djupt och drömde mycket märkligt, att jag bodde i Lessebo och inte hittade hem, var inne på vårdcentralen och bad dem hjälpa mig plus lite annat tokigt.

När jag vaknat rensade jag jordgubbar till kvällsmat och tittade sen på Walk the line med Jonny Cash, en mycket bra film, bättre än den om Elvis liv.

Vid halv 8 kom min stora gulle-bulle med en trasig rygg efter hårt arbete.

Just nu bloggar jag och sen blir det till att titta lite till på dumburken och börja läsa en ny bok.

Känner mig nöjd med livet ikväll och jag ser fram emot att en del av min familj snart flyttar till Kosta. Det gör mig lycklig!!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: