lördag 4 juli 2009

Min lördag

Min lilla dator är inte som den ska vara just nu, men skit samma, jag skriver ändå. Idag har det varit toppen väder igen, på förmiddagen iallafall. Adde kom hem halv 9 på morgonen när jag precis stigit upp. Pulade lite här hemma, var och handlade och solade. Vid halv 2 kom Carina och sen stegade vi upp till outleten för att shoppa och spana in Black Jack som uppträdde. Har väl aldrig flirtat så flitigt med någon förr som med gitarristen i bandet. Vilka blickar och det roligaste var väl att han följde mig med blicken och kollade in mig när vi gick. Gjorde jag intryck, eller? Tog lite foton på killarna och på deras skor!! Alla satte de fram fötterna och jag plåtade och varför? Jo, alla hade så läckra skor på sig.

Träffade Mia och Ann och en massa annat löst folk. Önskar att man kunde och vore som Mia för hon har världens härligaste, spontanaste skratt. Ärlig och kul. Man kan riktigt se det band som Mia och Ann har, starkt ärligt och de verkar ha kul ihop. Såg sen en släng av operadivan Eerman, eller vad hon nu heter. Inget av intresse faktiskt och inte flirtade hon med mig heller. Vid 5-tiden var det skumt, riktigt skumt här. Lika mörkt som natta, det åskade och regnade och det är skönt faktiskt. Enda gången Adde stänger av tv-n och vi tog tre partier med poker. Tittade sen på en Elvis-film och vi tog oss en Baileys och jag tog mig en stor Whiskey. Sitter inne på datorn en sväng innan sängdags. Har fortfarande lust att gå till kristallbaren, men inte själv. Hade varit massor med folk där igår, men inte en knäkel kan ringa och fråga om jag vill hänga på. 12 år i Kosta och en enda kompis, Carina Gullberg. Hej hopp, men man kanske ska skylla sig själv. Jag är väl inte den som vågar bjuda på mig själv heller?

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: