torsdag 2 juli 2009

Tors 2e juli

Tiden går med stormsteg och varmt är det. Har bara 4 veckor kvar på mitt sommarjobb och har betat av 4. Sen äntligen minisemester med Mia och Ann, watch out Malmö, då kommer vi med tåget och med vinpavan i högsta hugg med undantag männen, ni kan stå på rad vid Malmö station. Bara inte Mia ska beta av varenda klädshop så blir jag nöjd men jag kan ju sitta på nån mysig uteservering och ta en bira.

Jag har jobbat 7,5 timmar idag och det var olidligt i denna hettan, inte roligt att jaga en dammsugare i det läget. Var en sväng hos pappa och Lucja, de hade öl till Adde och en limpa cigg till mig tog sen vägen över Anemåla-Eriksmåla hem. Väl hemma lagade jag lite mat och slappade, har tittat lite på tv:n och duschat. Hade en tid med Ingemo vid 6, men då var väl hon på grillfest! Kul när man väl hade en tid hos henne och då ska man ringa igen och störa.

Har blivit en galning på att vara inne på datan och jag tror inte Adde får ta med sig den när han tänker flytta. Ska slåss för den till sista blodsdroppen, men han kommer väl att tjäna bättre än mamma så han kan köpa sig en egen tycker jag.

Är ledig till måndag eftermiddag. Vad fanken ska man hitta på? Vill till Öland och sola och slappa men Adde skulle visst på fest i helgen. Man kanske kan våldgästa sin dotter och måg i och för sig eller så kanske man tar sig en whiskey. Why not?

1 kommentarer:

Simon sa...

Eller ta med sig whiskey till dottern och svärsonen ;) nej gör inte det för jag ska åka motorcykel och vara barnvakt i helgen :)

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: