tisdag 30 juni 2009

Tis 30e juni

Härliga sommar. Har varit på Öland två dagar med mamma i Sandvik. Vi har shoppat och solat och ätit god mat, bara njutit och är solbränd av bara den. Härligt, härligt. Träffade Agnes, Simon och min gullekille Liam också. Arne hade lagat middag till oss tills vi kom hem och sen var det bara hem och börja greja. Ska rensa dill och frysa in, diska, packa upp och duscha sen blir det bingen eftersom jag ska upp tidigt imorgon.

Äntligen börjar allt ljusna verkar det som, mår mycket bättre och ser faktiskt ljusare på allting. Vet inte om det beror på medicinen eller om jag bara mår alltigenom bättre. Finns ju faktiskt de som har det värre än jag, har jag förstått. På tiden kanske och kanske det nu är dags för mitt nya liv, nu kan han komma, mannen i mitt liv. JAG ÄR REDO! . . . . . .tills nästa bakslag kanske. Ha ha.

2 kommentarer:

Agnes sa...

Skönt att höra mamma, det syns på dig också! ♥

Anonym sa...

Tack, känns bra iallafall, kan det bero på dansken? Vet ej. Kram

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: