onsdag 8 juli 2009

Onsdag kväll

Nu har jag fått mig en lektion i pelargonplantering igen, fick ge mig iväg igen och köpa pelargoner till min granne, efter att jag tröttnat på tjatet. Som väl var hade Kicki 2 st kvar. Halleluja, nu är det fallet avklarat.

Har tvättat idag, handlat och pulat här hemma. Åkte sen Broakulla och gosade med mitt barnbarn. Var inne hos mamma och Arne och drack kaffe och åt en god tårta. Mamma och Arne har ett stort arbete på gång, målar om huset och det blir så snyggt. Sen var Adde och jag i Duvemåla och inhandlade oss lite blommor och färska kryddor. Skönt med en kock i huset och han vet vad han behöver och vill ha. Efter ytterligare kel med mitt barnbarn, drog Agnes, Adde och jag ner till Skruv och köpte glass. Ja, vad annat göra? Skulle till loppisen och kolla men den hade ju bara öppet lördagar. NICE!

Ikväll har jag snackat med min gode vän Inger. Hon åker till Turkiet nästa vecka, orättvist tycker jag. Sen snackade jag med min hungriga lilla grekiska vän ifrån Stockholm som faktiskt har planer på att komma hit. NICE!

Bloggar just nu och sen blir det till att massera magen en halvtimme. Ska sova 7 kvart i timmen inatt för imon är det jobb igen. Upp halv 6. Puuhh!

Som sagt, gå gärna in på min blogg och give me a comment! Kramar

3 kommentarer:

Agnes sa...

Jääs, her jou häv a kåmmänt! :)

Simon sa...

Sluta skriv nice efter varje stycke!!!!!!

Kram svärsonen

Anonym sa...

Nice! Kramar

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: