söndag 5 juli 2009

Sön kväll

Steg upp vid 9 idag och jag hann både bädda, äta frukost och duscha innan Adde steg upp. Sen drog vi en sväng till Broakulla men mamma och Arne var inte hemma. Gick bort till Agnes o Simon och råkade se en trött, bakfull stackare genom rutan. . .Agnes och hennes första ordentliga rus sen Liam kom till världen. Gosade med Liam mycket och länge och när Simon väl pallrat sig upp ur bingen körde vi till Eriksmåla och intog en god middag. När mamma och Arne väl kommit hem var jag inne och plockade dill, persilja, jordgubbar och fick med mig en bukett vackra blommor med hem.

Adde är nu hos Johan och spelar poker och jag själv har hunnit rensa jordgubbar och göra persilje-smör som jag frös in.

Nehej, nu är jag trött på skiten! Funderar starkt på att flytta ifrån denna håla, man kan ju lika gärna vara anonym i Växjö, Emmaboda som i Kosta. Varning: Flytta inte hit för ni kommer aldrig in i Kosta gemenskapen, såvida du inte är ett par. Vet inte vad det är för fel på mig? Antingen är jag väl tråkig, speciell eller dom i håtet nåt måste det ju vara. Hade en mycket god vän här, men givetvis gick hon och skaffade pojkvän och flyttade, mycket synd vi för hade skitkul ihop och kunde snacka om allt. Hoppas bara inte folk tycker att jag är en deprimerande människa att umgås med för det är absolut inte min mening och absolut inte nu när jag tycker att livet går på rätt håll.

Ja, det är väl meningen att jag skall försöka bygga upp min egen tillvaro och trivas i min ensamhet. Men som tur väl är har jag mina ungar,svärson och min lille Liam.

LEVE LIVET!

1 kommentarer:

Anette Jenkins sa...

Hej du. Känner igen mej men jag bor redan i "storstan". Har bara några få som jag umgås med, tur man har sina barn :). Och sen har man ju jobbet som väl är :)Det var bättre förr, eller hur! Du är jättevälkommen hit om du känner för det. Kram Anette

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: