måndag 13 juli 2009

Måndag

Har då träffat Addes inneboende, en trevlig kille verkar det som, får väl se hur länge han står ut med att bo hos oss.

Klockan ringde idag vid halv 6, vadå trött? Men det var bara att pallra sig upp och göra sig iordning och köra till jobbet. Kallt och ruggigt på morgonen, men egentligen gör det inte mig något eftersom jag jobbar. När jag väl är ledig vill jag att det ska vara klarblå himmel så att man kan ligga ute och njuta. Synd om Er som har semester!.

Fick även idag ett trevligt och oväntat besök. Det var Linda Rickardsson och storslånken, som jag kallar honom. De tog en öl och vi satt och snackade en bra stund.

Var sen i affären, körde min maskin och tog mig en härlig dusch.

Dagens tanke om livet: inbilla dig inget, ha inte för stora förhoppningar om något och planera defenitivt inget. Lev i nuet, annars blir man bara besviken! Säger jag, ja. Som defenitivt inte gör nåt annat med hela mitt liv och vill veta min framtid. Hej å hå, å hej å hå. Lite tokig är jag nog allt, men det gööö inget.  Och dessutom så gör det inget om andra tycker det heller, charmigt eller? Det är också därför jag inte oroar mig så mycket för min blogg, tror inte så många vill läsa om Anneli Laus liv. Om man tänker på att Sveriges befolkning är en ca 9 miljoner så. . . . .

Och ni som undrar: nej, jag är inte kär, har gått upp i vikt ändå, lite av matglädjen och livsglädjen är tillbaka! Japp!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: