söndag 9 maj 2010

Växjö hela dagen-nästan

Sov till halv 10 idag och kände mig som ett vinkeljärn när jag steg upp! Ont i ryggen, sovit hårt och antagligen legat i fosterställning! Min kropp bara skriker: –Ta hand om mig någon! Du stilige rike man där ute! He he! Åna, så farligt är det nog inte!!

Vid 12-tiden körde Adde och jag in till Växjö till City-gross för att handla upp det presentkort jag fick på min födelsedag! Det gick lätt, inga problem alls! Tog sen en korv hos Bosse, träffade Addes kusin och sen tog vi en sväng hem till Anette! Kaffe, snack och gos med hennes djur! Alltid lika trevligt!

Stannade sen till på Liedl men där blev det inget handlat, in på Coop i Lessebo och sen in på Leroys loppis. Väl hemma i Kosta gick vi upp till Agnes och Liam med den nyinköpta gungan.

Hem och fixade middag, diskade och planterade om min stora vackra kaktus som nu tänker bli ännu större och vackrare!

Upp till Agnes och Liam igen och gosade och tittade på TV, gick hem vid 21 och nu blir det att plocka undan från den vägg i sovrummet som jag tänker måla i morgon dag! Sen natta. . . . igen!!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: