lördag 8 maj 2010

Fredagen

steg jag upp halv 9 och vid halv 11 var jag hos Lena i Lessebo och klippte mig. Det var behövligt, inte klippt mig sen i februari.

Började tvätta när jag kom hem och målade klart garderoberna, blev sen precis slut och la mig för att vila en stund på soffan. Sen blev det fredagsmys för Adde och mig med potatismos och fiskpinnar och sen satt jag och funderade på om jag skulle till glasbaren. . . .

Jepp, skulle duscha och då ringde Bosse från Växjö och sa att Ann-Britt skulle skjutsa honom till Kosta! Trevligt! Satt och tog mig några drinkar och rätt var det är stövlar då Ann-Britt, Bosse, Bisse och chauffören in, som jag inte kommer ihåg vad han hette. . .  Två gamla pojkvänner kommer samma kväll. . He he!

Satt här och snackade ett tag och vid kvart i 10 åkte vi upp till glasbaren. . . en mycket trevlig kväll!! Blev på lyset som vanligt!

Ja, det här då med min tandläkartid. . .lätt för de att säga att jag hade tid halv 3 när jag var där kvart över! Påstod att de var i köket när jag knackade, ringde och väntade. Fan, om det är öppet till 4 skall väl ytterdörren vara öppen! Eller?

Jaja, fick en ny tid den 20e maj,  bra att dra ut på lidandet!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: