söndag 30 maj 2010

Det var den lördagen. . .

och vi hamnade i alla fall på glasbaren! Mogge dök aldrig upp, trötter efter en dag på Öland.

Nåväl, fuller blev man sprang runt och blarrade med folk och Lone drog till Emmaboda själv. Följde i alla fall med den här HD killen hem och kollade in hans skivsamling, drack lite mer, snackade och så vidare. Knallade sen hemåt vid halv 5. Märklig man! Vet tydligen varken ut eller in!

Kom hem här och blev mött av ett glatt gäng som satt här och drack och blarrade. Kunde ju inte vara otrevlig så det blev att skåla i en Tequila! Sen var Anneli trötter, la mig och sov!

Idag när jag vaknade råkade jag då ha en karl i sängen, konstigt! Han fanns inte där när jag la mig?!! Jaja, vid 12 ringde det då på dörren och vet i hundan om det inte var hans fru, eller? Inte en aning! Och glad var hon inte! Inte mitt fel att han slaggade över!

Den här dagen har gått åt till att sova, diska och hälsat på Agnes och Simon. Snart drar jag vidare till Broakulla för att fira min mor och ska sova där i natt. Jobb i morgon 07.00!

2 kommentarer:

Anette Jenkins sa...

Nämen Anneli då :-)) Kram Anette

Sandra sa...

Ha haha !!Vi ses imorgon gumman, då ska vi ju upp till Agnes det har du väl inte glömt..KRAM!!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: