tisdag 25 maj 2010

Jobb och jobb

Skulle jobba mellan 7 och 12 idag men råkade bli till kvart i 2. Mycket att göra och ingen att skicka. Har aldrig varit med om förut ,att om man är sjukskriven halvtid så får man själv bestämma vad man ska jobba med. Nej, jag kan inte det för jag är halvt sjukskriven, nej, jag hinner inte det för jag är halvt sjukskriven. . . .jösses! När en annan var halvt sjukskriven var man tvungen att ändå sitta och måla de timmar man var där, kunde ju inte precis säga: Nej, det klarar inte jag, jag klarar bara av att sitta på kontoret 4 timmar och vad i hela friden gör man då på sin arbetsplats efter arbetat tid eller på sin fritid? Märkligt!

Väl hemma kom då pappa och Lucja och hälsade på. Fika och snack. Lagade middag, diskade och duschade. En “Desperate” kväll igen. . . veckorna går!

Är det inte fantastiskt med en blogg? Sitter och skriver av sig all skit som händer mig, allt bra och det man önskar ska hända? Det som varit och vad man gör och mår just nu! Får se hur länge man orkar och vill. . . .

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: