söndag 16 maj 2010

Lördagens bravader

Steg upp utvilad, duschade och gjorde mig iordning. Vid 11-tiden kom då Ann och Mia för att hämta mig och vi körde ner till Skruv och marknaden. Mycket roligt! Blev fika och gick runt och snackade med folk.

Väl hemma gjorde vi oss i ordning för kvällens bravader. Vid halv 6 kom Bill, Mogge och Oskar för att förfesta lite med oss och vid halv 7 körde då Agnes ner oss till Skruv och för fest hos Eva Jensen. Mycket folk även där och vid 10-tiden knallade vi då bort till marknadsdansen. Buggade så svetten rann och sprang runt och blarrade med folk.

Vid 2-tiden blev det då hemgång och Turstam kom och hämtade oss!

Kan väl säga så mycket att jag kanske snart kan ändra min relationsstatus. . . he he. . . tror jag inte, det får tiden utvisa! I vilket fall så gick han hem vid 10 idag på morgonen och sen sov jag vidare. . . .tills halv 4.

Steg upp och packade min lilla väska, till fixning och sen upp till Agnes en sväng. Ska sova i Skruv i natt eftersom jag ska tidigt upp och jobba imorgon igen.

2 kommentarer:

Anette Jenkins sa...

Jag vill höra mer!!!! :-))

Sandra sa...

Vaddå ändra nin relationsstatus, så kan du ju inte bara skriva.... Har man sagt A måste man säga B...
Ja ja, kaffedax snart det fattar ju jag!!!Skulle vara kul o du träffade kärleken i ditt liv, det är du värd. PUSS!!!!!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: