onsdag 5 maj 2010

Jobb och middag

har det blivit idag. Steg upp vid 5, precis slut! Bar in alla lådorna till min byrå, läste smp, var inne på datorn och fixade till mig! Äggamackorna och jag gav oss sen iväg vid kvart över 6. Jobbade mellan 07.00 och 15.00. Chockades väl lite av att en av pensionärerna hade gått bort i helgen, en riktig spjuver som jag bara tyckte så mycket om! Full fart hela dagen och när jag väl körde hem vid 3 så var jag trött!

In på Coop i Lessebo, hem och tog in posten, fixade med mat och gjorde i ordning i sovrummet. Vid 6-tiden dök då Ann och Mia upp och kvällen till ära blev det kokt torsk, dillsås och potatis. Chokladpudding, grädde och kaffe på det. Spelade sen kort ett par timmar och idag var inte turen på min sida! Förlorade cirka 45 kronor! Aj min lilla tunna plånbok!

Sen körde damerna hem och jag tog tag i den stora disken! Snart sänga och i morgon är det jag som ska sova uuuuut!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: