torsdag 6 maj 2010

Krångel och krabb

Vaknade halv 9 idag och tog en långfrukost, började sen att sy två förhängen till mitt gamla skåp av ett gammalt lakan och efter det målade jag mina garderober i sovrummet. De var ju gula i jämfört med det andra, inte snyggt.

Morsan ringde vid halv 2 och lät som om hon skulle dö! Undrade om jag kunde följa med till röntgen med sin nacke, men det varken kunde, ville eller orkade jag. Högt blodtryck hade hon också! Hon kunde ta sjukbil sa hon, lät mer som om det vore ambulansen hon skulle ta. Har lite lätt för att överdriva, min mor, och förstora allt! Känner alltid att det är något fel och är negativ! Jaja!

Agnes och Liam var nere en sväng och hälsa på och sen vid 3 körde jag till Emmaboda och tandläkaren igen, skulle vara där vid halv 4. Bara det att när jag kom dit var dörren låst, ingen svarade när man ringde och jag väntade och väntade. Till sist körde jag och inte utan att man fundera på om jag missuppfattat dagen eller dom? Nåväl, körde till Family house och bytte den söta blusen jag fick av Inger i födelsedags present. Bidde ett par tights och en snygg svart skjorta istället.

Drog hem och åt middag och sen kom Agnes, Simon och gullebullen. Musik och pepparkaka, det är livet!

Precis slut ikväll och la mig på soffan och sov mellan 19 och 20.30. Ska bli kul och se hur man klarar att somna denna natt!

Natti natti!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: