måndag 17 maj 2010

Jobb hela dan

I går kväll åt Agnes, Adde och jag pizza och sen körde jag ner till Skruv och nattens sovplats. Tänkte att det kunde vara skönt att vara på plats och slippa stiga upp så tidigt, men hade jag vetat att pappa och Lucja stängt av värmen hade jag nog struntat i det. Hade tur som tog med mig pyjamas, en varm sovsäck och lånade en filt av dem. Satte på mig lite kaffe för att bli varm och kröp sen ner vid halv9.

Upp idag vid 6 och sen iväg till jobbet. En maffig dag fylld av stress och härliga människor, men eftersom jag även idag kände mig lite bakis var det ändå med glädje jag avslutade denna dag. Jobbade till 4 och sen bar det hemåt!

Har inte gjort speciellt mycket denna kväll och ansåg mig faktiskt vara värd det! Blir även ikväll en tidig insomning och ska sova uuut!

Jamen, har man sagt A får man säga B, men eftersom jag inte är säker på mina egna känslor än och det stora dilemmat: Vad ska folk tycka och tänka! Kan väl säga så mycket att jag för ett par månader sen absolut inte kunde tänka mig att bli intresserad av just denna person och eftersom jag känner till snacket i denna lilla håla, så vet nog folk om det här som hänt före mig! Vadå, livrädd för att gå in i nått nytt? Trivs bra som enbo och mitt nya roliga liv! Men visst kan väl vara roligt och spännande också! Men det är bara till att ta en dag i taget och se vad det leder till!

Lovar att ändra min status på Face book om det skulle bli så, men som sagt, lugnt och fint, lugnt och fint!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: