torsdag 20 maj 2010

Stress och skit

har det varit idag! Vaknade halv 9 och begav mig sen till Agnes och målade taknocken vit en sista gång. När jag stått där cirka en timma kom Agnes och Liam hem från dagis. Fruktansvärt svårt att krama honom med kletig färg och lukten av lacknafta.

Hem och la mig i solen cirka 1,5 timme, snackade med Maggan och Pelle och sen var det duschen som gällde! Skjutsade sen upp Adde till Lessebo och arbetsförmedlingen och jag själv trampade vidare. Stannade till på macken i Eriksmåla, hem till mamma och snackade en stund och så vidare till Emmaboda och min tandläkare. En trevlig prick som verkar kunna sitt jobb! Gjorde idag en grundlig rengöring av tandsten och räkningen stannade idag bara på 580 kronor! Lattjo!!

Började åska och mullra och sen stod regnet som spö i backen. Tänkte greja ute när jag kom hem och dammsuga men att vi fick mat i magen var ju ändå ett plus under åskan.

Nu är det lugnt och skönt igen så nu åker han fram den lille sugaren. Sen läggdags. . . jobb imorgon!!

Lite spänd på vad som kommer i helgen. . . . nåt kul?

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: