tisdag 11 maj 2010

Denna dag. . .

vaknade jag vid 5, fixade till mig och tog en kopp kaffe och vid tio över 6 körde jag då till jobbet, satte på kaffe och åt mina mackor. En mycket trevlig men stressig dag på jobbet. Var hemma igen vid 3-tiden och var bara tvungen att hälsa på lilla familjen med en fotbira som inte gick av för hackor! Trodde att jag själv skulle smälla av!

Hem och la mig en timme, precis slut! Steg upp halv 6, duschade och sen körde jag hem till Mia. God mat som vanligt och kortspel där jag vann hela 3 riksdaler!

Jaha, inte nog med att man just nu ligger back med hela sin ekonomi, då ska väl bildjävlen krångla också. I och för sig har jag väl önskat en V8 men inte på en Fårrrd! Avgassystemet har väl fått sig en liten läcka någonstans och det är väl typiskt nu när man verkligen behöver sin bil. Inte nog med att tänderna kommer att kosta skjortan, då ska det med in i beräkningarna, samt hyra, försäkring på bilen och allt annat. FAN, kan  ju gråta blod för mindre!!

Men om nu käre Benny har lovat mig storkovan så får den gärna komma just nu. . .NU!!!! Eller kan någon vara vänlig att skänka mig en sisådär 20 000?

Nu sänga  och imorgon sova uuuut!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: