söndag 2 maj 2010

Söndag och sol

Sov ut idag och det råkade bli till halv 11. Tog en riktig söndagsfrukost och då brukar jag kosta på mig att koka ett ägg också.

Sen börjades det igen, bort med grejor i sovrummet, gav mig på att måla mina sänggavlar och mina två nattduksbord. Stod ute i solen, var ju tvungen att få lite sol på min lekamen! Duschade och sen var jag uppe och gosade med Liam en stund. Var ute och lekte i sandlådan och bara fanns till. När vi gått in tog han sin tutte och sina snuttisar och la sig i soffan för att vila. Då passade mormor på att gå hem.

Upp till Coop för att handla lite söndagsmiddag och sen hem och måla igen, middag och disk på det. Nu e man trötter i kropp och själ. Snart sängen eller rättare sagt, soffan. Där får man nu tillbringa två nätter tills sängen torkat klart! Natti!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: