lördag 22 maj 2010

Fredagen

gjorde jag mina timmar igen på Furugården, älskar mitt jobb förutom vissa människor då som spelar lillchef och försöker trycka ner andra människor och försöker spexa till det lite då på deras bekostnad!  Tror de är roliga när det kommer med en nedtryckande och elak kommentar och väntar väl bara på att de andra ska tycka likadant! Men nu råkar jag då veta att så är inte fallet! Du är inte omtyckt!! Usch vad jag hatar såna människor, som hela tiden försöker få en att känna sig som “Dummerjöns” med strut på huvudet! Jag gör så gott jag kan och lite till, försöker jobba med ett glatt humör men det är inte lätt med sura och bittra människor i sin närhet.

En lugn kväll på fronten, med lite tvätt och kortspel hos Agnes och Simon. Den första härliga vår? Eller sommarkvällen på länge!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: