onsdag 19 maj 2010

Tisdag och onsdag

På tisdagsmorgonen stack jag upp tidigt till Agnes och fortsatte måla på deras taknock, hem och duschade.

De ringde från Furugården och ville att jag skulle jobba onsdagen också, OK varför inte?

Var sen uppe och gosade med Liam lite när han kommit hem från dagis och körde sen vidare till Broakulla och min mor för att byta tillbaka till min sjuka lilla bil. Satt och snackade en stund och sen var det då dags för jobb, jobbade till halv 10 och sen körde jag hem till pappa och Lucja för att sova över igen i ett tomt hus.

Upp vid 6 på onsdagen och började jobba vid 7 och idag blev det till klockan 1. Efter jobbet körde jag då till min gamla kompis Carina Ingesson och fikade. Snackade och snackade, än sitter de gamla kompistakterna i! Därefter en sväng hem till pappa och Lucja som kommit hem till Polen och sen. . . . hem, ljuva hem!

Duschade, skrev mina jäkla räkningar, inga pengar över denna månad heller!!! Shit piss! Upp och gosa med Liam en stund och sen var det då dags för onsdagsträffen med damerna. Hämtade Mia vid halv 7 och sen äta, äta och äta! Hann även med att spela lite kort och minsann. . . man ska inte klaga! Vann denna afton hela 36 riksdaler!

Nu är det natta och ska snart sova. . . . i min egna sköna säng!

1 kommentarer:

Anette Jenkins sa...

Så det var din lilla bil som stod utanför Carinas i går när vi körde förbi....Kram Anette

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: