söndag 2 maj 2010

Min fössedag!

Började med att vakna bakis av en mobil vid 10, visst fanken, Carina skulle ju komma och köpa min cykel. Det gjorde hon och sen var det till att börja förbereda allt för sina gäster.

Vid halv 2 kom Inger och vi snackade lite. Fick en jättesöt vit kortärmad skjorta av henne. . . som var för liten. Stackaren, fick nog en chock av att se hur mycket jag gått upp i vikt!

Vid 2 kom resten av gänget, fick presentkort på City Gross av pappa och Lucja.

Grillen ville sig inte riktigt så Simon fick hämta deras också och sen äntligen mat. På det drack vi kaffe och paj. Trött så in i bombens. Det roliga med min far är att han alltid frågar om jag träffat någon ny.. . tror nog att man fortfarande mår dåligt av att vara ensam och att man är en halv person. ÄR man inte!! Man är hel som människa ändå och trivs ju nu bra med livet som det är!

Sen när allt blivit lugnt följde jag och Adde med hem till Simon och Agnes. Blev en kortspelskväll, men kan allt erkänna att det drog lite i glasbars tarmen. La oss vid 12-tiden.

Tack för alla människor jag mött under denna dagen, alla presenter för för allt som finns i mitt liv!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: