måndag 3 maj 2010

Inte mer. . .

efter det här, det säger jag bara!

Har målat sängen igen idag och mina nattduksbord och till sist var jag ju tvungen att kludda på lite färg på väggen också eftersom det kommit vit färg och lite avskavt på sina ställen men fyyy. . . skulle jag inte gjort. . . .blev blankt på sina ställen och ny kanske man får måla om väggfan också! Får väl se hur det ser ut imorgon!

Adde och jag körde sen till Broakulla för att låna hennes bil till morgondagen då Adde ska på anställningsintervju i Jönköping. Hade sån attans tur att vi fick middag där också innan hemdax!

Väl hemma kunde jag ju inte låta bli att börja måla på min byrå också! Och när den och eventuellt väggen blir klar så är jag klar, för lång tid framöver. Sen blir det städning och lugnt och skönt. Ska bara njuta. . . men är man så korkad får man ju skylla sig själv! Fick idag även en super flott väggtext av Agnes som jag satte på min vita fina kista.

Jaha, måndag ska mitt nya liv börja med lugn, 1-timmes promenader och nutrilette. Har gått upp alldeles för mycket och är snart uppe i min matchvikt igen. Bläää och jag som fått så fina kläder!!! JAG VILL VÄGA 65 KG, inte ett skit mer!

Undras om jag också kan få en operation eller finns det nån bra,  akupunktör eller en hypnotisör som kan bota mig?  DU SKA INTE ÄTA MER, DU SKA INTE ÄTA MER! Jag går ner när jag mår skit och jag äter när jag mår bra! Kan man inte må lite mittemellan? För min skull? SHIT!!!

Varit uppe och lekt lite med Liam i dag i sandlådan och var uppe och pussade på honom ikväll när jag hämtade Simons GPS  och statskartan över Jönköping! Jaja, nån gång under morgondagen kommer vi väl dit!

Nu ska “my precious” och jag sova en god natt! = Imovane!

2 kommentarer:

Tjocksandra =) sa...

Jag tycker det är bra att du har gått upp lite i vikt, för det betyder ju att du mår bra =). Puss. puss. Ta att lungt i Jönköping, hoppas ni hittar.

Plutten sa...

Mysig blogg du har:) Läser alltid Agnes blogg, så på så vis hittade jag in hit:)

Det där med att banta ska man vara försiktig med...man går ju alltid upp alltihopa på en gång! Nya studier visar att det där med GI-metoden inte riktigt stämmer. Det sätter kroppen i obalans. Prova att promenera varje dag innan frukost, 45 minuter och sedan fokusera på att ha rikligt med KOLHYDRATER i maten du äter, och massor med frukt och grönt. Det funkade för mej iaf:) Och så får du inte glömma bort fettet såklart;) Utan det funkar ju inte kroppen! (Tro mej, jag har provat all världens dieter, och det här hjälpte mej:))

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: