onsdag 12 maj 2010

Samma visa

blev det idag när jag blev väckt av hemtjänsten, bara att stiga upp och ropade GOD MORGON högt och tydligt! Härligt med lyhörda hus!

Tog en runda med dammsugaren och gick sen upp och hjälpte Agnes med att skrapa taknocken på deras veranda. Högt och vingligt var det men jag fixade det också. Min mobbe ringde mitt i och Furugården ville att jag skulle jobba kväll. Yesss!

Sen hem och duschade och åt lite middag och råkade då se att Agnes och Liam var ute. Var bara tvungen att hälsa på en liten sväng! Upp till Coop och sen begav jag mig till Skruv med mitt lilla Jet plan. . . så låter den. . .Fååården!

Jobbade från 16.30 till 21.00 och det kan man väl nästan påstå är lite lagom, men tiden går fort när man jobbar med trevliga människor. Märks att man nu jobbat tre dagar på raken och det känns i både knä och axlar. Mariiiii, behöver massage!!!

På vägen hem var det djurpark på vägen! En katt, en kanin och sex råddjur. Tackar min skapare för att ingen fastnade i grillen!

Nu natta, en lååång dag i morgon! Nya äventyr i mitt fantastiska liv!!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: