söndag 8 november 2009

Trötter

Blev inte så mycket annat än Kosta julmarknad igår, helt nedslagen och trött. Var hemma hos Agnes en stund men gick sen hem! Ann ville att jag skulle med till glasbaren men jag ooorkade bara inte. Verkade vara mer folk där igår och så var det ju levande musik.

Skjutsade upp Adde till Folkan vid 9 och tog sen och hängde upp hans tvätt.

Man vågar ju knappt skriva det här men vid halv 10 släckte jag mina lampor och kröp till kojs! Sliten tant!

Vid kvart i 10 idag steg jag upp, väl utsövd. Gick upp till Agnes och Simon vid 11-tiden och hjälpte till för festen hon skulle ha vid 3. Gunnar, Maran, pappa och Lucja mera med flera dök upp. God Exotiskt bricka och kaffe och kakor. Gick hem vid halv 8 efter att ha diskat upp det sista och sagt godnatt till lille Liam.

Lika bra att ta en tidig natt igen, eller i alla fall lägga sig och läsa sin tråkiga läxbok i Svenskan.

Märkligt att man ska behöva ha ångest av att festa, älskar att vara lös och ledig, men sen kommer ensamhetskänslan över en igen! Det jobbiga i att behöva festa, ut för att se om man träffar någon ny, vara bakis och må pest! Och pengar kostar det också! Fanken, hur ska man ha det? Är det roligt eller inte? Jo, men jobbigt!! Allt löser sig tids nog! Hoppas jag!!

1 kommentarer:

bagerskan sa...

Hejsan, idag är sista chansen att vinna den söta ramen i min blogg!
http://project-light.blogspot.com/2009/10/ny-tavling.html
Välkommen in och tävla du med!

Kram Karin

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: