lördag 14 november 2009

Dagen efter

Hade en fantastiskt rolig kväll med alla tjejerna! Stack upp till glasbaren vid 10-tiden, snackade med folk, dansade och hade kul! Har lovat mig själv att gå hem direkt efteråt, men vad gjorde jag? Jo, efterfest hos Pablo. En lång väg dit, och en lång väg hem! Massor med folk! Snackade med Pablo om att försöka fixa en spelning med Kitto, får väl se hur det blir med den saken!  Men däremot ville Pablo att jag skulle komma upp till Pizzan nästa lördag, och han var så snäll att han till och med fixade en “date” till mig! Ja, jösses, nästa lördag 20.00!!

Rallade hemåt framåt 4-tiden genom hela attans Kosta, själv i mörker och i regn. Hemma cirka halv 5, dränkt som en stackars katt och sen i säng! Och havets vågade, vågade våg. . . . .

Agnes ringde och väckte mig idag vid 10! Oj då var pigg jag var! Trodde jag i alla fall, men började sakteliga röja upp från festen, inga cig kvar så det var bara till och hämta några hos Agnes! Skickade hem mig med orden: Ta en dusch mamma! Så fräsch?

Sen när jag väl var lite fräschare så tog Agnes, Liam och jag en sväng till Outleten och kollade! Sen hem, slängde mig i soffan och sov nästan tre timmar, upp en sväng till Agnes igen och gosade med gullebullen!

Adde har två kompisar som ska sova här i natt, och vad ska då mamma göra? Fick meddelande om att en viss K befinner sig i Kosta, nån som ska med till glasbaren?

2 kommentarer:

Agnes sa...

Gååå iiiinteeee diiiiit... Mansgrisen förtjänar inte dig!
Gå och lägg dig istället. Natti!

Anonym sa...

Mamma la sig vid 11-tiden! Självkontroll, Agnes, självkontroll.Ha ha

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: