onsdag 4 november 2009

Nån jävlas med mig!!

Igår var min dator prillig hela dagen och kvällen, kom varken in eller ut, eller förbi och fram. Elakt!

Dagen gick ialla fall åt till att köpa present till Agnes, var uppe och handlade 2 gånger, var på mitt gamla jobb och hälsade på, skulle även passa på att faxa lite papper åt Adde, till Danmark. Men det gick naturligtvis inte! Ett rackarns krabb med att faxa, försökte på alla sätt och vis! Så det var bara hem och ringa Birthe så att man kunde få adressen dit istället och skriva ett gammalt vanligt, hederligt brev! Som jag sen naturligtvis bara var tvungen att köra upp och posta!

Var hemma och förberedde middagen som jag skall ha i kväll till damerna!

Tog mig även tid att se två DVD filmer och det är inte ofta jag gör det! ARN, båda två! Mycket bra filmer! För att vara svenska ialla fall. Pausade ibland med att laga middag och diska lite.

Sen kunde jag inte hålla mig längre, var bara tvungen att springa upp och pussa på lille Liam en stund.

Efter det gick jag och la mig och det var den dagen det!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: