torsdag 12 november 2009

Fattar inte. . .

hur mörkt och tråkigt det egentligen är. . . När de invigde julen i Kosta begrep inte Hans Josefsson varför vi börjar med julen så tidigt som i början av November, men sen kom han på det! Det är ju för att November är den tråkigaste och mörkaste månaden på året och för att vi behöver ljuset! Exakt så är det ju, så nu gäller det att julapynta utomhus och tända en massa värmeljus för att lysa upp vårt mörka liv!

Har varit i skolan i dag med endast två timmar engelska, men en attans massa läxa blev det och nu ska det skrivas en liten avhandling om adoptioner! Kan jag väl! Tur att man har 3 veckor på sig och sen även plugga till provet den 10e december!

Efter Engelskan körde jag hem till Ann och blev serverad en mumsig lunch och kaffe och paj. Löste som vanligt våra problem och världsproblemen! Love that stupid English woman!! Körde sen och kollade mitt lotto men som vanligt NADA!

Var och handlade lite till fredagskvällen och sen gick luften ur mig igen, sov ca 1,5 timme! Sen upp och gosade med Liam, busade och matade honom! En sån liten goding mormor haaaaar!!!

Se upp! För snart är min blogg julpyntad också! Hon kan min Agnes!! Kväller!!

3 kommentarer:

Agnes sa...

Jag ska göra en ny bakgrund imorgon så du får stå ut med denna sålänge.. den blev lite trist. Kram

Anonym sa...

Tycker det blev bra jag. Kram

Anette J sa...

Tycker också det är jättesnyggt:-)) Kram Anette J

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: