torsdag 5 november 2009

Snöööö

vill jag inte ha, inte än i alla fall, 1a advent eller julafton. Nu måste man väl byta till vinterdäck också, tyckte det var nyss jag satte på sommardäcken. Hå hå ja ja!!

Skolkade från skolan idag och det är första gången det hänt! Orkade bara inte, kände för att vara själv en dag eftersom Adde varit mycket sjuk sista tiden, stackarn har Kosta feber, vill bara härifrån!!

Passade i alla fall på att titta på en film till, “Djävulen bär prada”, så nu har jag bara 86 filmer kvar att se, inte mitt största intresse men idag dög det. Har också tvättat en massa tvätt, småplockat och sovit en timme, trött som fanken!

Var hos Agnes och Simon en sväng! Verkar som om när de har mycket energi så dalar jag. De plockade, bakade och grejade och dessutom firar de 5-årsdag idag! Grattis!! Att man kunnat stå ut med den svärsonen så länge? Ännu inga gräl om mig?. . . . vad jag vet i alla fall!!. Fick mata min lille goding och gosade lite, hem och slötittade tv. Kan man gå och lägga sig nu? Bara undrar, uret är ju bara halv 8. Jag är frisk, jag är frisk, jag är frisk. . . .

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: