söndag 22 november 2009

Han hör bön

Precis vad jag önskade mig, en lugn lördagskväll och det fick jag! Min date dök som väl var inte upp! Tittade istället på TV och slappade. Visst drog det lite i benen och var sugen på glasbaren igen, men lite retfullt att gå upp själv och man är ju rädd för att missa nåt eller någon. Det bästa med glasbaren är väl att man slipper åka buss och tåg, inget inträde, kan vara billigt om du inte dricker där, och nära hem. Går du sen inte på efterfest kan du vara hemma redan vid 1. Helt perfekt!

Idag har jag varit i Broakulla hos mamma och Arne och käkat middag. Mamma och jag körde även ner till julmarknaden i Johansfors. Ovanligt lite folk, men lite känningar fanns där allt. Köpte lite nya inredningsdetaljer och stark senap till sonen.

Var och handlade, var uppe hos Agnes och Liam, och sen hem och vattna blommor och diska. Måste läsa ut min bok som jag har läxa på, en lugn kväll tills Adde kommer hem. Luuugn och rooo!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: