onsdag 18 november 2009

Dunder kur

Vanliga förmiddagen och lite plugg av Engelska. Mamma kom och hälsade på, fikade, var uppe och handlade och sen var vi uppe hos lilla familjen. Hem igen och tog några mackor innan hon körde hem.

Luften gick ur mig, som vanligt, la mig på soffan och vilade en timme, kan inte påstå att jag sov, snarare tänkte.

Sen ringde då Mia och ville komma, härligt! Så attans tråkigt och segt som det är, så är det alltid trevligt med sällskap.

Vid halv 6 körde vi till Lessebo, jag till Apoteket och Mia körde till Ann, mötte strax upp hos Ann. Började äta gott vid 6-tiden och vår speciella gäst hade fortfarande inte dykt upp. . .ringde halv 7 och jag mötte upp vid Coop. . . hittade inte hem till Ann. . . .Karlar!! Killen eller mannen ifråga jobbar på glashotellet som massör och som. . .typ. . dörrvakt. Lite medial, lite. . .vad man nu säger!! Hrturo är hans namn, pappa Japan och mamma från Peru. Berättade väl sitt livs story och avslutade med att han är singel. HAN ÄR DIN, Ann!!!

Satt och snackade tills halv 10 och sen stack jag till Coop igen. Ingefära den här gången. Hem och gjorde avkok på vitlök, ingefära, honung, kanel, äppelcidervinäger och vatten. Bra för halsen sa han, men smakar f-n! Ska drickas 4 gånger under dagen imorgon! Jaha, och hur ska man kunna träffa folk med den här stanken?

Nu natta!! Tack för den här dagen, för allt stort som smått!!

2 kommentarer:

Anette J sa...

Det var en salig blandning...Hoppas att det hjälper :-)) Kram Anette J

Anonym sa...

Mår bättre faktiskt! Men man måste nog trooo också! Kramar

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: