tisdag 24 november 2009

Jul i mitt hus

blev det lite av idag. Nya gardiner, stakar och stjärnor och limmade ihop ett pepparkakshus. Tradition att ha ett sånt till Advent och det luktar gott!

Varit uppe och handlat igen och gjorde klar min Svenska läxa.

Ja, det som jag då skulle göra idag blev nu alltså framflyttat tills på torsdag, kan väl säga så mycket att det handlar om ett jobb och skulle jag få det. . . . då attans i mig!! Skulle passa mig som handen i handsken men förlorar jag på att jobba och de drar in min stämpling då kan de slänga sig i väggen!! Håårt! Får väl ringa till facket och luska lite imon om man förlorar något på att jobba. Vill ju helst tjäna lite mer och inte mindre! Men med så krångliga och helt vansinniga ideér de har idag så vet man ju inte!

Ska nu ta och slappa, ligga på spikmattan ett tag och njuta. Sen blir det till att packa sin lilla övernattningsbag, ska sova över hos Agnes och Simon inatt! Ja, hur tokigt låter inte det? De drar med Adde till Ullared vid klockan 5 imorgon och då ska jag vara redo att ta hand om min lille gullebulle heeela dagen! Mormor på heltid! Kul i Jul!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: