måndag 16 november 2009

Många besök blev det!

Hade ställt klockan idag för att jag skulle komma upp nåt så när i tid. Bäddade, åt frukost och satt inne på datorn en stund. Då ringde min gode vän Kaja! Kom hit på en snabbfika och lite snack. Hade inte hunnit duscha, stod här i gamla slafsekläder och håret på ända när hon kom, men det fick hon ta stackarn!

Skulle sen börja på, men då ringer det på ytterdörren igen, då kommer min gamle kompis Anita på en snabbfika också. Kul, när det händer något i mitt just nu innehållslösa liv. . .

Sen blev det duschen och en svängom med dammsugaren. Började sen att skriva en berättelse som ska användas i min engelska uppsats om “adoptivbarn”. Agnes ringde och undrade om jag kunde vara ett par timmar hos min lille Liam och det tackar man ju inte nej till. De skulle köra och hämta pellets till sin kamin. Matade, och busade. Passade på att se slutet på “heartbrake hotell” som jag inte orkade se klart igårkväll och sen fick gullebullen sova en sväng. Vid 6-tiden gick jag hem och började laga middag, diska och sen började jag renskriva min engelska. Men vem hann bli klar? Inte jag! Inte när man hela tiden har någon i bakgrunden som säger: Jag får datorn sen, jag får den sen!

Fanken, börjar få ont i halsen! Beror det på min blötläggar promenad i fredagsnatt? Troligtvis! Somliga straffar Gud med  detsamma!! Ja, ja får väl ta tag i all den andra läxan också!

1 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig (jätteskoj) att jag nu startat en ny spännande tävling:

http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_17.html

..med chans att vinna ett presentkort från en finfin barnbutik, kika gärna in o delta i den oxå =)

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: