lördag 21 november 2009

Lördags Ågren

Var då ett gäng hos Challan och festade loss! Upp till glasbaren och festade än mer! Ett tråkigt klientel där igår och om man då inte räknar oss Kostabor. Det var väl  det utomsocknes som det inte var någon fart i precis, en annan var väl tjabbig och galen som vanligt!

Har mått tjyvtjockt i dag och Ågren knackar en på axeln, nehe nu får det vara slut på så hårt partajande! Får nog köra med ransonering av dryckesvarorna hädanefter! Inte Ågren för att jag gjort något dumt, (antar jag) utan snarare för att jag dricker för mycket och mår skit! Sov till halv 10, försökte få i sig något ätbart, la mig igen och sov till halv 2, upp en sväng till Liam och Agnes.

Hem och plockade i ordning all Addes tvätt, bäddade och gjorde i ordning middag; Ska häva mig på soffan en stund nu och sen blir det en dusch.

Gode Gud, hoppas inte min date kommer vid 8 ikväll! Orkar man med en kväll till? Får hålla mig till Pepsi Max i så fall!

1 kommentarer:

Sandra sa...

Va kul med en date, hoppas du får trevligt. kram, kram!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: