torsdag 19 november 2009

Spikmattan

En vanlig morgon med än ditt och datt och sen körde jag upp till Lessebo för att ta min andra grisainjektion. Jaha, nu är väl nya rön på tapeten, får besked i januari om man behöver en till! Jag tror inte ens att de stackarna vet vad den där sprutan innehåller, vad den är bra för eller inte. Man kanske får sköldpadde infektion istället.

Var på macken, handlade och på Apoteket igen, nu var det sonen som kom på att han behövde något! In och hämtade mitt paket från Home-shop, en spikmatta och en alldeles underbar huvudkudde! Hem och åt och sen var det bara att testa den där mattan! Oj oj helt suverän, trots att jag tog en mjukstart på 10 minuter, vilken kompis!

Tog sen tag i min tvätt och sen upp och hälsade på, ni vet vilka! Kan inte frångå mina dagliga rutiner vad gäller den saken!! Den lilla gullungen, mormors lilla pom-pom fis gör framsteg varje dag, helt fantastiskt!! Mormors intelligens, antar jag!

Hem och åt en påse med Chili con Carne min svärson gjort, helt klart ätbar! Det kan man äta fler gånger! Tack, Simon!!

Har plockat klart med tvätten och bara “varit”. Härligt! Snart fredag igen!!!

2 kommentarer:

Nadine sa...

Jag har funderat lite på att köpa en sådan dära matta.Men då jag bara kommer att bli större så väntar jag med att köpa en tills magen är borta.Annars kan kanske risken att jag kommer att få leva med en spikmatta in naglad i ryggen väldigt stor:)

Anonym sa...

Ingen risk, Adde använder ju den och han älskar den!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: