fredag 13 november 2009

Shak shakie shakie shak oh oh

Har då varit hos min lilla sjukgymnast idag med min axel, skulle fortsätta med min träning men nu hårdare! Var inne i butiken och shoppade lite och sen till Agnes. Liam, Agnes och jag stack sen bort till c-lagret för att hälsa på lilla Nettan och lämna en vinst till Sandra. Grattis!

Sen hem och förberedde lite för kvällen, sopade ute och dammsög inne. Upp till Agnes igen en sväng.

Jösses. klick-pys, kvällens första öl och samtidigt passar jag på att slinga håret, ska bli etter tjusigt till kvällen!

Får väl sticka upp till Agnes igen sen, glömde ju min kamera och det är ett måste inför kvällens tjejfest! 18.00 sparkar vi igång! Seeeen glaaasbaaaren!!!

4 kommentarer:

Agnes sa...

Om du till mig en styvfar vill hitta,
glöm då inte att rejält spana och titta.
En man med mc, charm och hästsvans,
väntar där ute på sin chans till dans.
Om du honom vill ta med dig hemåt,
full, glad och en aning kåt.
Glöm då inte att rulla persiennerna ner,
så vi här över vägen inte ser.

Anette J sa...

Haha...Skitbra :-))Brukar hon inte rulla ner? Kram Anette J

Agnes sa...

Jo då, men man vet ju aldrig i stundens hetta:) Kram Agnes

Agnes sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: