onsdag 11 november 2009

Segt

Vaknade inte förrän vid halv 10 idag och kan tänkas beror det på mörkret? Adde kommer ner och berättar om sin dröm för mig, om en flottig raggare boendes utanför Vislanda med en Cadillac, en gammal kompis till Tomas! Minns inte vad han hette men tyckte att det var märkligt! Han har faktiskt en gammal kompis som bor där! (fortsättning följer senare!)

Nåväl var ute och gick en lång promenad idag, ( och som vanligt kom det en bil som tuuutade, Aaas! )lika bra det tänkte jag, när jag visste vad min kväll skulle innebära! En massa mat!!

Adde och jag var uppe på Coop och sen var jag uppe hos Agnes och Simon en stund, gick sen hem och la mig på soffan och sov 1,5 timme igen! Min lilla arma kropp behöver visst sömn? Vaknade vid 5, fixade till mig och körde till Lessebo och pumpade luft i däcken på min lilla papplåda som annars vobblar och kränger! Märklig sak!

Hämtade upp Ann och sen körde vi till Mia. Åt en god middag och sen dessert på det, katrinplommon suffle! Nåt Mia vet att jag älskar! Jonny kom hem och vi satt och snackade om gammalt folk vi minns ifrån Skruv och då small det till, konstigt men här kommer då Addes dröm in för de nämnde en “Krister lus” (vackert smeknamn) just den Adde drömt om! Ja, märkliga saker hända!!

Tittade lite på tv, flamsade och hade oss som vanligt. Tack min goda vänner, ni förgyller mig!!!

Hem vid 10-tiden, snackade med Adde! Och nu min bäste vän, här kommer jag! Sängen!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: