tisdag 10 november 2009

Inte min tisdag!!

Uppe med tuppen och gjorde sen min engelska klar. Fick sen rycket och körde upp till mor och fikade. Agnes dök också upp efter ett besök i Emmaboda. Körde sen hemåt och la mig uttråkad i soffan och sov 1,5 timme. Upp till Agnes och Simon en sväng, hem och åt och slötittade på tv:n lite tills Adde kom hem.

Varför går ingenting som man tänkt sig? Idag har allt bara varit neråt och har funderat mycket kring min ekonomi som nu ligger och pyr igen, aldrig får man vara glad!! Inget bostadsbidrag och man ska leva på det lilla man får! Hur i hundan ska den här julen sluta? Och när ska alla mina pengar komma som jag blivit lovad? Är det meningen att man ska behöva hamna i skiten än en gång? Ja, det är säkert meningen att man än en gång ska känna på det! JAG ÖNSKAR. . . . . . .

Lotte ringde ifrån Aneby ikväll, en positiv sak i alla fall, det, men om resten var så positivt vete i hundan!!

Nåväl, kvällen slutar väl bättre! Får sällskap till “Desperate housewifes” ikväll, av Agnes!

Fanken, kan det inte vara fredag nu?

1 kommentarer:

Simon sa...

Nej fredag vill vi inte ha då börjar ju jag jobba.....

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: