söndag 15 november 2009

Julekänningar

fick man lite av idag, när Mia, Ann och jag var i Bergdala på julmarknad. Jättemysigt, med mycket roliga grejor att köpa, men det gjorde jag inte. Mia bjöd på fika, satt och spanade in folk och snackade med en och annan. Väl hemma i Lessebo tog vi med Harry och Valle på en långpromenad i Lessebo, tror nog att den rundan var lite längre än den jag gjorde ensam söndags morgon.

Hem och åt lite och sen upp till Agnes och Simon, som jobbat hela dagen och kom hem sent. Matade Liam, gosade och busade.

Ska ta och titta på en svensk film ikväll på TV:n och sen lägga mig och sova gott. En ny vecka igen och som tur är, är jag än en gång bjuden på fest, alltid trevligt att ha nåt att se fram emot! Aha, det är detta livet går ut på: att ha roligt tills väntan är över? Jag fattat galoppet!!

2 kommentarer:

sandra sa...

Ja det va trevligt att se en liten skymt av dig i Bergdala. Var tvungen att åka hem med en trött liten Hilda, som var smått arg för att hon inte fick ta med sig hästen som gick där hem...

Anonym sa...

Taskig mamma, den kunde hon väl ha fått. Fin marknad!Hör av dig för fika! Kram

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: