tisdag 17 november 2009

Då grät jag!

Såg ni “mamma till en mördare” igår? Tanken av en mor som var så fin, där den ena sonen mördat den andra. Men som hon sa: jag har en kvar och man måste lära sig att bära sin sorg inom sig, den kommer man att bära hela livet, men man får inte glömma att leva, måste leva NU, annars kan man ju lika gärna dö. Det här programmet heter ju “mamma till en mördare”, men jag är  bara mamma till två pojkar, som jag älskar och som det råkade gå snett för!

Ja man kan leva bakom sorg, rädsla och väntan! Gäller bara att leva under tiden, tills det bästa kommer till oss! Det som är menat. Svårigheter går vi alla igenom.

Kom då utsökt att tänka lite då på filmen “Heartbrake hotell”! Där jag faktiskt kände igen mig själv lite. Inte är väl jag för gammal för att leva livet och ha kul? Inte då!!

1 kommentarer:

sandra sa...

Nehä, du är då inte för gammal för att leva livet!Lev innan det är föe sent!!! Kram!!

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: