måndag 2 november 2009

Lite mer fart idag!

Uppe vid halv 9 idag! Renbäddade, duschade och satte upp en tavelbelysning. Sen gick jag upp till Agnes och Simon för att ta hand om Liam medan de packade upp det sista. Var meningen att jag skulle ha lilla Liam här idag men eftersom Adde har haft racerbajs och mått illa så vågade vi inte det! Jag har ätit vitpepparkorn och tog mig en “Underberg” för magen. Man kan inte vara nog försiktig! Tog sen en sväng till Outleten där vi mötte upp Nadde för att käka middag med henne. Träffade Anita och Per som jag snackade en stund med.

Sen hem till lilla familjen igen, la Liam och sen körde jag till miljöstationen med en massa bråte, och körde även hem mina vinterdäck som legat hos familjen + en massa grejor som Agnes inte ville ha! Ja, jösses nu börjar det bli överfullt här igen, får väl ta en ny utrensning till våren.

Käkade kvällsmat hos dem och sen hem och plockade upp allt! Diskade också för min stackars sjuke son! Från och med nu tänker jag inte göra ett skit mer i dag, ska slappa och läsa tidning!

Har stött på en människa som jag vet mår psykiskt skit, deprimerad och är helt jä-a desperat! Har ju själv varit i samma sits, men vet ändå inte hur jag ska kunna hjälpa! Tiden måste läka ut, man måste ju bygga upp sin egen tillvaro, inte vara så rädd för att vara ensam och jag vet: Börja älska sig själv! Det är nog lättare när man själv är i den situationen verkar det som, speciellt när man nu ser exakt samma mönster hos denna person. Nervärderar sig själv hela tiden och har ett fruktat dåligt självförtroende. Hur gör man? Hur gjorde jag själv? Fanken vad svårt!! Råd någon?

1 kommentarer:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ny tävling hos Tant:

http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-hemligt-paket-varde.html

..med ett dunderpris i potten :)

Ha en toppendag! Kram

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: