torsdag 26 november 2009

Fullt upp!

Uppe vid 6 idag, sen skolan till halv 12. Var på banken och träffade Carina, snackade och rökte. Sen bort till Einarssons och drack kaffe och snackade med Sylvia. Sista anhalten i Lessebo blev Järnia där jag köpte upphängningsannordning till min hylla, ut i skogen och plockade vitmossa.

Nu går det undan igen, hem och satte upp min hylla, en ljusslinga ute, diskade och åt. Sen upp till affären, hem till Gordana med tandkräm, bort till macken och då glasbaren. Skulle ju träffa en kille där som eventuellt kunde ge mig lite extra jobb. Men då har väl den stackarn fått kicken också, händer visst ganska ofta där. Men i vilket fall så fick jag snacka med en annan kille som lovade att föra mitt ärende vidare till Johan som inte kommer förrän nästa vecka! Jösses vilken cirkus! Kan eventuellt bli en provanställning och det kan man ju alltid hoppas på! Dags att visa sig från sin snygga sida i baren på sin fritid eller?

Var uppe hos familjen och gosade en stund, sen hem! Adde och jag satte upp en trägran på framsidan, en tavla på Addes rum och en nyinköpt adventsstjärna till Addes rum som givetvis gick sönder! Bort till lampaffären där det inhandlades en ny, hem och satte upp den.

Sen lagades det middag här, diskade igen och satt sen och slappade vid TV:n hela kvällen. Nya tag i morgon, idag orkar jag inte mer! Men härligt att ha fullt upp! Det är livet det. . . . .

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: