måndag 23 november 2009

Mer prylar blev det!

Adde och Simon kom inramlandes här vid 11-tiden igår lite lulliga, firade väl att de var lite lediga, fram tills idag i alla fall. Trevliga pojkar!! En käck liten pratstund med grabbarna!

Adde och jag körde upp till Lessebo på morgonen eftersom han skulle till sjukgymnasten och jag passade på att handla lite.

Hem och målade en pryttel jag hade och sen ner i källaren och började dona med min hylla. Kom på att jag kunde göra en sådan av resterna av mina dörrar, men om det blev så värst snyggt vet jag inte, men praktiskt att ställa mer skit på!

Upp och hälsade på lilla goefamiljen, sen hem och dammsög och fortsatte med min hylla. Läste däremellan lite ur min svenska bok och kollade in tramset på face book! Sicken jäddrans skit det här med farmville och Maffiawars, inte mitt problem men skiten kryllar det av. Har man inget viktigare att göra kan man ju lika gärna lägga ner! Vem fanken har nytta av att jag får adoptera en gul blå randig tecknad fisk? Ja, ja!!

Blir väl att vänta på att Adde snart  ska komma hem och sen “Ullared”! Det är viktigare än att vattna en blomma i Farmville!!

Lite retfull idag, kanske? Beror nog på att jag är nervös inför morgondagen då jag ska . . . . .

1 kommentarer:

Anette J sa...

Vad??? Kram Anette J

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: