måndag 29 mars 2010

Vart tog tiden vägen

frågar jag som sov till halv 10 idag! Vanliga morgonlunket, stack sen upp med lite prylar till Agnes som tillhörde Diesel, upp till Coop och börja sen förbereda lite blandfärs.

Vid kvart i 2 gick jag och Agnes upp för att hämta Liam på dagis och hade tur för just då var det regn uppehåll. Gick en sväng på outleten för att kolla in gummistövlar till Liam men givetvis fanns det inga i hans storlekar.

Hem och gjorde biffar, köttbullar och köttfärssås. Så attans bra att ha lite klart både till påsk och till middag men dagens middag blev korv stroganoff med ris. Var ute och klippte ner ett par gamla buskar och räfsade mitt land.

La mig sen lite i solariumet men fick en sån attans tandvärk att jag inte hade ro att ligga. Knallade istället upp och väckte Liam så att jag fick gosa med honom istället.

Hem igen och åt och klockan var då redan 19.30 ! Vart tog dagen vägen? La mig sen i solariet en timme och på det blev det då “spårlöst” och “Svenska Hollywoodfruar”. Efter det kom jag ju på att det är påsk och pyntade i alla fall lite i köket, trots att jag lovat mig själv att i år skiter vi i det! Men icke!

Nu förhoppningsvis en god natt utan tandvärk!!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: