tisdag 9 mars 2010

Den ena dagen den andra lik

kan man tycka, förutom att man piggnar till lite mer av solen och att det nu är ljusare om kvällarna. Tyckte förut att kvällarna var långa men de är väl egentligen lika långa nu. Man förväntar väl sig nästan att det är läggdags när mörkret kommer, eller?

Idag gick Agnes, Adde, Diesel och jag upp för att hämta Liam och för att njuta av det fina vädret. Diesel och jag passade även på att gå till Coop för att handla lite smått och mötte en massa trevligt folk på vägen, så gjorde även Agnes och Adde så jag hann ikapp dem på hemvägen.

Stannade en stund hos familjen och sen dags för att gå hem och laga den dagliga, tradiga middagen och disk.

En lugn kväll vid TV:n.

Funderingar över mitt liv, eventuella  flytt och en nästan klar planering och placering av möbler i den eventuella nya lägenheten! Trött på skiten, vet att jag inte har råd att bo kvar när Adde flyttat men om jag nu tar en mindre, attans så mindre lägenhet vart ska man då göra av hela sitt liv? Alla prylar man samlat på sig under dessa 12 år i denna lägenhet? Kan för min del sälja av allt jag inte behöver och vill ha, men då är den stora frågan! Kommer någon att köpa om man sätter in en annons?

Ex. Nästan helt bohag säljes på grund av flytt till mindre lägenhet och en nystart på mitt nya liv! Öppet hus lördagen och söndagen xx xx mellan 11.00 och 16.00!

Funkar det?

2 kommentarer:

Anette Jenkins sa...

Skulle nog inte ha några problem att bli av med en massa, så fina saker som du har...Vart skulle du kunna tänka dej att bo då?Kram Anette J

Svärsonen sa...

Jag kan ta baren med innehåll ;)

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: