fredag 26 mars 2010

Elefantjävlar

som sprungit i mitt tak hela natten, undrar om de spelar bowling i korridorerna där uppe? Blev i alla fall väckt av telefonen vid halv 10 idag och att prata jobb och skit med Aventus vid det daxet är inte så inspirerande kan jag inte påstå! Drog väl mest upp hur orättvist jag tyckte allt var. . . om att jag måste flytta, att Viktoria och Daniel får pengar och att man inte ens har råd att lösa ut sina mediciner! Stackars människa! Hon tror nog jag är helt plirrig men det tror jag faktiskt att man kan bli när ekonomin går åt helvete. För två-tre år sen kunde man unna sig allt! Kläder, nya möbler och lite småresor, men inte nu! Nu får man vara glad om man har råd med att köpa mjölk!

Vid 12 gick jag upp till lilla familjen, var ju tvungen att pussa och pussa och pussa på min lille Liam nu innan jag skulle köra upp dem till tåget och sen vidare till Göteborg! Får ju inte träffa godingen nu förrän söndag! Huuuu!

Var inne och handlade i Lessebo, hem och gick en långrunda med Diesel som nu ska bo hos mormor hela helgen, solade sen en timme och började sen med vår goda fredagsmiddag.

Tog sen en långrunda med Diesel igen och nu blir det TV och soffa! Har inga kompisar. . . . ingen vill leka i helgen. . . ingen vill till glasbaren. . . . får väl för fan leka med mig själv då!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: