tisdag 30 mars 2010

Sol ute sol inne!

Steg upp lite tidigare idag på grund av att jag var tvungen att ringa och ändra en tid på lasarettet. Fixade till oss här och skalade potatis och då dök plötsligt min mor upp. Snackade en stund, hon gick vidare upp till Agnes och Adde och jag körde till Lessebo för att handla till helgen och tog en sväng inom gröna skylten.

Hem och packade upp allt och sen stack vi upp till Agnes och fikade. Hem igen, lagade middag och solade i mitt solarium. Fick sen rycket och gick ut och klippte ner lite buskar och vårstädade mitt lilla land. Planterade lite gula penseer också! Upp till Agnes igen och klippte ner gammal bråte i hennes land. Sista rycket för kvällen blev att tvätta 3 maskiner och deklarera! Prisa Gud, prisa skatteåterbäringen! 900 riksdaler till midsommar, det lägger vi på bira! Ha, ha säger jag som givetvis åker på att jobba hela midsommar! Inget party för mig!

Nu slappelislapp i soffan och tvätt! Kanske lite planering inför påsk också?

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: