tisdag 23 mars 2010

En dag till gången!

Vaknar som en klocka vid halv 9, vanliga morgonrutiner sen upp till Coop. Började återigen på att göra ostglass och citronglass. Bra att ha när sonen snart fyller 20 år och mamma har ju nåt att göra också. Dammsög och tänkte tvätta, men de asen tar ju en hel dag på sig att tvätta 3 ynka maskiner!

Lagade mig sen lite middag och vid 2 gick jag för att möta Agnes och en mycket trött Liam. La mig sen i solariet och sov 1,5 timme. Väldigt avslappnande tydligen! Låg sen och läste, kvällsmat och vid kvart i 7 hämtade jag då Agnes som skulle följa med och titta på den nya lägenheten. Ja, som sagt, den var inte stor men attans söt och ca 1600 kr billigare i månaden. Det bästa var väl att det fanns en härlig uteplats, precis vad jag behöver och vill ha!

Hem och satte på kaffe och sen kom då Marie. Vi blarrade en stund och fikade. Härliga människa!!

Seeeen var det ledigt i tvättstugan så att jag kunde börja tvätta, hann bara med 2 maskiner så det blir till att ta resten imorgon! Tittade sen 娔Desperate” och nu mattan och bingen!

0 kommentarer:

Besökare

Online:
Idag:
Denna vecka:
Denna månad:
Totalt: